F.A.Q.

Alle vaakgestelde vragen netjes op een rijtje. Helder en to the point, zo weet u precies wat u kunt verwachten van de Huisstijl starter. Mocht u iets anders willen weten, neem dan gerust contact op.

Hoe werkt het?

Op de pagina werkwijze kunt u precies zien hoe we te werk gaan. Het begint in ieder geval met de aanvraag waar u vervolgens een bevestiging op krijgt. Na uw akkoord gaan we voor u aan de slag en ontvangt u van ons snel (over het algemeen binnen een aantal werkdagen) de eerste ontwerpen. Hierop wordt verder geborduurd totdat u compleet tevreden bent over uw nieuwe huisstijl.

Wat krijg ik nou eigenlijk?

U krijgt uw logo, visitekaartje, briefpapier en envelop in verschillende bestandsformaten: EPS, PDF en JPG. Het logo krijgt u als EPS en JPG. Het visitekaartje, briefpapier en envelop krijgt u als drukklare PDF, zodat u in de toekomst makkelijk bij kunt bestellen via de drukker.

Een EPS-bestand is een zogenaamd vectorbestand. Dit bestand is (in tegenstelling tot een gewoon plaatje) oneindig te vergroten, waarbij alles haarscherp blijft. Een JPG-bestand is de meest toegankelijke manier om een afbeelding weer te geven, omdat het op elke computer werkt en klein van formaat is. Geschikt om te gebruiken in bijvoorbeeld uw Word documenten of in uw mail. Een PDF-bestand is net als een Word-bestand geschikt voor documenten en formulieren, echter is PDF een universele bestandsindeling waarmee lettertypen, afbeeldingen en lay-out van elk willekeurig brondocument behouden blijven, ongeacht het programma of het platform waarmee het document werd gemaakt.

Zijn er nog verborgen of extra kosten?

De prijzen op deze website zijn vaste prijzen exclusief btw en drukkosten. De drukkosten variëren per drukkerij en zijn ook afhankelijk van uw wensen. Voor een kleine meerprijs van €14,95 kunt u ook alles op cd krijgen. Deze wordt u toegezonden via de post.

Wat als ik niet tevreden ben met de eerste voorstellen?

Dan volgen er nieuwe ontwerpen (in totaal maximaal 6 ontwerpen). Let er wel op dat we ontwerpen op basis van uw de gegevens die u heeft ingevuld op het aanvraagformulier en eventuele gesprekken. Hoe duidelijker u bent, hoe beter en sneller we u van dienst kunnen zijn. We verwachten van u als serieuze opdrachtgever dat u zo duidelijk en inhoudelijk mogelijk reageert op onze voorstellen en vragen. Ons doel is uiteraard dat u uiteindelijk voor de volle 100% tevreden bent met uw nieuwe huisstijl.

Wanneer kan ik het logo en bijpassende huisstijl gebruiken?

Na uw goedkeuring op het definitieve ontwerp volgt vervolgens de factuur. U krijgt uw definitieve bestanden na betaling van deze factuur. Vanaf dat moment bent u officieel eigenaar van de bestanden en de nieuwe huisstijl en mag u deze gebruiken voor al uw commerciële doeleinden. De logo- en huisstijlvoorstellen (de niet gebruikte ontwerpen) blijven eigendom van de Huisstijl starter, u mag deze niet gebruiken. Het is niet toegestaan om uw nieuwe logo al te gebruiken of openbaar te maken voordat de factuur is voldaan.

Moet ik iets vooraf betalen?

Nee. U hoeft pas te betalen als u volledig tevreden bent met het ontwerp. Na betaling van de factuur krijgt u de definitieve bestanden en wordt u eigenaar van het ontwerp.

Hoe krijg ik de bestanden?

Na ontvangst van uw betaling zijn alle bestanden direct te downloaden via onze website. Voor een kleine meerprijs van €14,95 kunt u ook alles op cd krijgen. Handig om te hebben als backup.

Is mijn logo en huisstijl wel uniek?

Jazeker. Uw nieuwe logo en huisstijl wordt volledig ontworpen op basis van uw wensen. Er wordt gekeken wat voor bedrijf u hebt, wat het karakter is en wie uw doelgroep is. U krijgt u van ons een logo dat volledig is toegespitst op uw bedrijf.

Kan ik ook bij jullie terecht als ik een website wil of zaken als flyers en posters?

Dat kan zeker! De Huisstijl starter is een initiatief en dienst van reclamebureau skyhighmedia, dus in principe kunnen wij u helpen met alles wat u wilt hebben op het gebied van promotie en reclame. Neem gerust contact met ons op als u vragen hebt.

100% tevreden

Pas als u volledig tevreden bent met uw nieuwe huisstijl zijn wij dat ook. Mocht u daarom opmerkingen of vragen hebben, stel ze gerust!

Snelheid & service

Zonder daarbij aan kwaliteit in te binden tracht de Huisstijl starter u zo snel mogelijk van dienst te zijn door duidelijke communicatie en een goede planning.

Laten afdrukken

U kunt er voor kiezen om ook het drukken van de visitekaartjes, briefpapier en enveloppen over te laten aan de Huisstijl starter.

Contact

Heeft u vragen of opmerkingen?

T 06 - 42 81 22 32
E info@huisstijlstarter.nl